Робота в туризмі в Києві чи іншому місті України — чудова можливість побудувати кар'єру в одній із найцікавіших та найперспективніших сфер діяльності. Туризм – неймовірно розвинена сфера не тільки в Україні, а й у світі. Робота всередині цієї системи може бути чітко організована завдяки старанням різних кваліфікованих фахівців. Аналіз попиту на туристичні вакансії на рекрутинговому сайті Jooble дозволяє зробити висновок про те, які з них сьогодні найбільш популярні.
Хорошого адміністратора готелю шукають частіше, ніж менеджерів, і тим більше гідів. У перекладі з англ. "administrator" означає "керівник", і звідси нескладно здогадатися, з чим пов'язана робота цього співробітника.
Мало людей має об'єктивне уявлення про культуру спілкування з клієнтами у сфері туризму, але не адміністратор готелю. Він завжди доброзичливий, винахідливий і має повне уявлення про методи організації життя у зоні перебування гостей. Жоден відвідувач не повинен виїхати з негативною думкою про готель. Тому головна мета адміністратора – зробити проживання гостей якомога комфортнішим.
Сфера подорожей потребує також хороших менеджерів з туризму, без яких, по суті, не буде відвідувачів у готелях. Тому роботодавці дуже уважно ставляться до вибору таких співробітників.
До менеджера пред'являються високі вимоги щодо культури спілкування з клієнтами, адже вони займаються їх залученням та продажем туристичних путівок. А це і регулярно консультують людей, підбирають для них найцікавіші тури, оформляють страховки, візи та інші документи. Робота не легка, вимагає повної самовіддачі, але тому, хто любить все організовувати, не відстаючи в божевільному ритмі, це має сподобатися.
Якщо людина хоче взяти, здати або поміняти квиток на літак чи поїзд, то вона звертається до агента з бронювання. Зараз охочих здійснити поїздку в ту чи іншу країну (та й усередині своєї держави теж) не зменшується, як і роботи цього фахівця.
Чемність, організованість та стресостійкість – ось головні якості агента з бронювання. У його роботі можна зустріти масу моментів які важко вирішити, але винахідливість завжди рятує, і тоді ділове спілкування або листування з клієнтами проходить у позитивному настрої.
Більшість туристів воліє відпочивати за кордоном, а це означає, що перед поїздкою їм потрібно звернутися до спеціаліста візового центру. Цей співробітник приймає документи, перевіряє їх, обробляє у спеціальних програмах та готує для подання до посольства чи консульства.
Спеціаліст візового центру має не лише «паперову роботу». Крім неї, він веде з клієнтами консультації, дає роз'яснення характерної інформації, а після завершення процесу роботи з документами видає їх оригінали «на руки». Як і в інших професіях, тут співробітнику не обійтися без уміння тримати себе в руках, доброзичливості та організованості.
Сучасного мандрівника мало чим здивуєш, та й туристичних компаній відкривається дедалі більше. Звідси виникає гостра потреба у менеджера розвитку туризму, завдання якого – відкрити нові горизонти цієї дуже прибуткової справи. У цю професію варто йти людині організованій і товариській, яка вміє тримати під контролем свої емоції.